Tu estàs al llit acotxada



Nom: Cinto Solanellas i Solé
Data de naixement: 10/12/1919 (Berga)
Població: Montagut (Mas Roure) ?
On la va aprendre: ---




Lletra:


Tu estàs al llit acotxada,
io m'estic morint de fred
amb les mans (a) la guitarra
recerat a la paret.

Sempre me'n dieu a dir
que veniu i mai veniu
i ara em doneu a comprendre
el poc amor que em teniu.

No em vinguis amb xinguingues,
ni amb palla de fesols,
ni amb guixes mal (a)cabades,
diga'm si em vols o no em vols.



Observacions: No hem trobat aquesta cançó recollida enlloc més.



* Gravació realitzada a finals dels anys 70 per Àngel Daban.

* La fotografia i la informació sobre en Cinto Solanellas està extreta del l'entrevista publicada a la Revista de Girona, l'octubre del 1993.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada