Una nit silenciosa


Nom i cognoms:

Étienne Batlle i Galangau (Tiene)
Veu:
Baríton  
Naixement:

1886 (Roca d'Albera - Rosselló)


  Nom i cognoms:
  Pere Ripoll i Teixidor (Peret "Sopa")
  Veu:
Baríton
  Naixement:
  1892
(Torroella de Fluvià - Alt Empordà)
 
Població de l'enregistrament: Valveralla (Ventalló - Alt Empordà)



Lletra:



Una nit silenciosa clara i divina
quan l'aurora acompanya el matí.
                                    

                                                       - Torn(a)-hi, ben… ben a piano-
Una nit silenciosa clara i divina
quan l'aurora acompanya el matí.

Amb la veu de una hermosa guitarra
diu desperta't (…..) al meu jardí.

Tu ets mes blanca que un clar de lluna
tu ets la prenda que estima el meu cor.

Jo per tu m'entristeixo ploro i sospiro
perquè no em correspons mon amor.

Tu ets mes blanca que un clar de lluna
tu ets la prenda que estima el meu cor.

Jo per tu m'entristeixo ploro i sospiro
perquè no em correspons mon amor.
perquè no em correspons mon amor!
perquè no em correspons mon amor!



Observacions: No hem sabut trobar cap referència d'aquesta cançó.


* Entrevista realitzada per Tomàs Mallol i Deulofeu, el novembre de 1956. La gravació ha estat facilitada pel seu nét Guillem Turon i Mallol i les fotografies han estat cedides per les famílies dels dos cantadors.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada