Morir d'amor

Nom: Estrella Pagès i Rustey
Data de naixement:  1931 (L'Escala)
Població: L'Escala
On la va aprendre: ---




Lletra:

Tinc divuit anys som donzelleta
i m'enraonava amb un xicot;
tinc de morir sens despedir-me'n
sent ell la causa de l'amor.
Tinc de morir sens despedir-me'n
sent ell la causa de l'amor.

Un favor von demano(c) mare
si me'l volguessiu fer sisplau:
d'anar-me'n a buscar en Pepito
que li vull dir-li adéu-siau.
D'anar-me'n a buscar en Pepito
que li vull dir-li adéu-siau.

A la tauleta del meu quarto
una carpeta hi trobare(u):
una carpeta ben escrita
i a n'en Pepito li dareu.
Una carpeta ben escrita
i a n'en Pepito li dareu.

Ara en toquen dos quarts de dotze
mitja hora en queda per parlar
aconsoleu-se, mare meva,
deixeu-se estar de tant plorar. 
Aconsoleu-se, mare meva,
deixeu-se estar de tant plorar.
 

Observacions:  Aquesta cançó també la recull Artur Blasco dins "A Peu pels camins del Cançoner" a Molló (Ripollès), l'any 2002.

* Gravació de l'arxiu de Ramon Manent i Folch a partir d'una gravació d'Isidre Pagès, nebot de la cantadora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada