Se li veia l'os

Nom: Joan Frigola i Masbernat
Data de naixement:  08/11/1925 (Banyoles)
Població: Banyoles
On la va aprendre: d'una colla de joves de Banyoles (colla d'en Montserrat Lavall).


 


Lletra:

Se li veia l'os,
de la punta, de la punta,
se li veia l'os, 
de la punta del dit gros.

L'os se li veu, l'os se li veu,
de la punta, de la punta,
l'os se li veu, l'os se li veu
de la punta del dit del peu.



Observacions: Tot i ser popular, sobretot cantada als carnestoltes d'abans de la guerra, no hem sabut trobar-la recollida en cap cançoner.

 

* Entrevista realitzada per Albert Massip, el juliol de 2013

2 comentaris:

  1. Aquesta cançó ens la cantava el meu pare de petits, amb la mateixa tonada i lletra que es reprodueix aqui. Som de Mataró i el meu pare va néixer l'any 1920. M'ha fet molta gràcia veure-la aquí!

    ResponElimina
  2. Els meus pares també ens la cantaven de petits... De Tarragona, el meu pare nascut al 1927. Gràcies!

    ResponElimina